torsdag 6 augusti 2009

Woke up this morning

Gårdagens kväll spenderades hos Bazz, det nalkades grill och chill på altanen. Så grymt skönt att kunna sitta ute hela kvällen, grill med gött kött, härligt sällskap och god dryck. Riktigt skön kväll. På bussen upp mötte jag upp med KA, som även han skulle till Bazz. Senadre slöt Alexandra med pojkvännen Flippan upp, likaså Rabnor med flickvännen Sabina. Blev en riktigt härlig kväll. Jag stannade även kvar över natten, det nalkades film! Med anytime på tv:n zappade vi runt och insåg att 10 000BC var gratis att kolla på, inte så förvånande då den fått riktigt bottenusel kritik. Men vi gav den en chans. Jag såg början, och minns att det var en berättarröst, riktigt maffig musik och mammuthar. Sedan somnade jag. Vaknar upp och hör en berättarröst, tillsammans med maffig musik och mammuthar. Bazz berättade att killen hade sprungit till Egypten, och på vägen hade han frigivit en sabeltandad tiger. Coolt. Men jag är nog glad att jag somnade. Runt 12:00 vaknar vi upp, Arn går på Canal+, och det kan man ju inte missa. Till frukost serverades västkustsallad i korvbröd. Skönt.

Men för övrigt blir jag så innerligt förbannad, jag har ännu inte fått stoltsera med min legitimation! Jag vill ju så gärna. När man får frågan "Har du leg?" få dra på smilbanden och säga "Du, det har jag faktiskt" samtidigt som man smyger upp det lilla plastkortet med sin nuna på. Men jag har som sagt inte fått göra detta ännu. Inte ens igår när jag inhandlade kött och öl på city, inte ens på city! Suck. Men ikväll blir det krogen efter matchen, och uppladdninge innan matchen. Så idag ska någon få se min nuna på detta lilla plastkort! Det ger jag mig fasen på

1 kommentar:

Rebecca sa...

Gott med grillat :)