söndag 2 augusti 2009

Glenn, Glenn, Glenn är min vän

Glenn är en riktig kompis. Nej, nog om det! Förvarnar alla om att bilder kommer senare, så detta inlägg kommer enbart innehålla text. Kompleterar med bilder när jag har dom i min ägo.

Och så var man myndig då ja. En genomgående underbar gårdag innehållandes allt från överraskningar, alkoholhaltiga drycker, allsång, barbara mat, mera mat och för mycket mat. Efter uppvaktning av familj blev det uppvaktning av vänner hos herr Ahlgren. En riktig festmåltid och efter det uppvärmning inför kvällen.

I lägenheten där jag huserar på första villagatan ställdes det till med mottagning, av större kaliber. Det var gott om härligt folk och en hel del överraskningar. Natten nådde klimax och sedan ebbade den så långsamt ut. Tack Sofia och Sofia för brustabletterna, till min förvåning fungerade dom! Underbart

Tackar alla för en underbar dag! Bilder i stora lass kommer inom kort

Inga kommentarer: