måndag 3 augusti 2009

Kolla kolla

Bilderna från i lördags lär komma upp under morgondagen, det jag har att erbjuda för tillfället är bilder från mobilen. Det får räcka för tillfället.

Blev en runda på stan idag, beställde ett par nya glasögon bland annat. Men så var det tydligen allt för länge sedan jag gjorde en synundersökning så det var jag tvungenatt göra innan dom kan fixa mina nya glas. Och när fanns det tidigast tid för detta? Jo, nästa tisdag. Tackar och bockar, se glad ut. Så nästa tisdag klockan 12:00 it is.

Här kommer nu en blandad kompott med bilder som har anknytning till lördagens bravader. Vilket innebär uppvärminingen hos Joel samt gåvobilder. Mer bilder lär komma. Allt party-people, skicka gärna bilder från kvällen.

Här syns en del av de gåvor som droppat in pågrund av att jag nu blivit ett år äldre, ännu en år på nacken. Klädbeståndet har växt till sig lite. En rutig Levis-skjorta från flickvännen, en mörkblå Boomerang-skjorta från bror min, jeans från Tommy Hilfiger, en tjock samt en tunn tröja från Cottonfield (den tunna har jag på mig i skrivande stund), en piké från gant samt en piké från EastWest.

Från kamraterna fick jag gåvor som tillsammans utgör grunden för en perfekt dag/kväll/natt. Först och främst vinylskivan med svenska klassiker till att börja med, till detta en flaska rött vid namn Fat Bastard, när det sedan vankas utgång är det bara att ta på sig den fashionabla flugan från Dako. När kvällen/natten sedan är över plåstrar jag om mig med Star Wars-plåster, sänker två bakis-brustabletter samt folsyra (det ska tydligen vara bra mot åldrande, och graviditet). Finns det ork kvar i kroppen åker boken fram innan sömnen knackar på dörren.

Tack alla för en grym helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Och just i den här stunden chansar jag på att all ork som kvar i kroppen var gick till Glenn!