tisdag 4 augusti 2009

Joy division

Under dagen har det infunnit sig två situationer då kag känner total lycka och tillfredställning. Ett klimax av good feeling. Och det är först lunch hos kusinen. Det bjöds på tacopaj, inklusive stor sallad och vitlöksbröd. Och till detta serverades Drostdy-Hof ur box. Och med en öl efter maten på det kunde man inget annat än att vara mer än nöjd.

Och när jag kommer hem, loggar in på facebook och äntrar min gård på FarmVille möts jag av en mäkta vacker syn. Mitt pumpa-bestånd hade rent av exploderat. Ja, jag vet att det finns personer som har större skördar och så vidare. Men jag började för två dagar sen. En stolthet sprider välbehag i kroppen. Hmm, bara jag som är fullkomligt fast i FarmVille eller? Förutom dig då Rabnor

2 kommentarer:

Rabnor sa...

Jag är FarmVille-master

mia sa...

Jag räcker upp handen, jag behöver snart läggas in för avvänjning.