onsdag 5 augusti 2009

What goes around, comes around

Läste häromdagen till min lycka att även StyleByMats tänker köra igång på allvar nu igen efter nedläggningen av 1000apor.se. Han har bloggat ett tag på Gravidlooken.se men det har ännu inte varit i klass med gamla StyleByMats-Mats. Men nu ska han dra igång sin blogg igen. Och i ren glädjeyra lämnade jag en snabb kommentar till inlägget som basunerade ut hans återkomst. Och när jag läser bloggen idag, har han replikerat och gett svar på min kommentar, i ett nytt inlägg på bloggen. Det gjorde min dag, nu kan jag somna som en lycklig människa. Kolla in det här

Jag skrev: Äntligen! Back on track nu alltså. Kör på nu och vägled oss, har saknat bloggen din
Mats svarar: Kul att du också är taggad!

1 kommentar:

sanna sa...

svar: det tackar jag för!