tisdag 4 augusti 2009

Livet er for kjipt

Hjälp, ännu en gång måste jag ge mig i kast med en av dessa blonda "storbloggare". Desirée "Dessie" Nilsson den här gången. Det handlar om ordning och reda, kontroll och behärskning. Det handlar om rum och städning. En gång i tiden såg det ut såhär hos en gammal kamrat vi namn Jokiaho


Men det här tar fan priset, checka in hur det ser ut hemma hos Desirée "Dessie" Nilsson. Tryck på bilden eller länken nedanför, om ni vågar och kan.

Pedanten inom mig gråter. Vem faen kan bo så!? Kan ju bara föreställa mig alla sociala problem det bringar också. Eller oväntade besök möjligtvis. Och jag vill inte veta vad som ligger underst. Vad gissar ni på?

3 kommentarer:

mia sa...

Fy vad vidrigt!
Jag brukar säga att rummet speglar en själv. Ja, och se här: Jävligt turbulent & stökigt.
För övrigt, vilken jävla brud.
(men jag kan ändå inte låta bli att läsa Kissies blogg, dessa blondiner slutar aldrig förvåna mig!)

Petersson sa...

Ja det är helt sinns. Funderar på vart hon sover, eller hur hon kommer dit. Och vi är två om dilemmat att inte kunna låta bli att läsa kissies blogg... Livet er for kjipt

fanny sa...

Ja, det var fan i mig stökigt. Jag undrar hur hon pallar leva i det där.